EN FRAGMENTERT BRANSJE SOM OPPLEVER HURTIGE BRUKERENDRINGER OG NYE MÅTER Å NÅ MÅLGRUPPER PÅ. MENS DET OFTE DUKKER OPP NYE UTFORDRINGER, KOMMER DET OGSÅ MANGE NYE MULIGHETER.
Mediebransjen er gjennom en stor konvergens fra å ha en trygg posisjon, uansett om det har vært print, radio eller tv, til å bli digitalt med nye medievaner. Tidligere sannheter utfordres, og markedet har blitt betydelig fragmentert med nye aktører på banen.
Hurtige endringer skaper kontinuerlig behov for oppdatert kompetanse.
Det er fortsatt behov for de tradisjonelle rollene, men stadig mer kreves innen analyse og forretningsutvikling med fokus på teknologi.
Vi i B+C har et bredt nettverk innenfor de ulike disiplinene som mediehusene etterspør. Vi har løst oppdrag knyttet til alt fra research-roller, marked, salg, IT, forretnings- og konseptutviklere, og digitale spesialister, til ledere med stadig mer spesialiserte bakgrunner.